Cançó del jo

Cançó del jo

Per Herbert E. Huncke (1915-1996)

El meu nom, se’m coneix normalment com Huncke i uns pocs em coneixen com Herbert i en el passat com Herbie.  Rares vegades es refereixen a mi com el Sr. Huncke i quan s’escau una presentació formal per un general és Herbert Huncke.

Esmento tot això en referència al meu nom simplement perquè fa poc que em ve disgustant, no pas per què el meu nom sigui Herbert Huncke si no perquè ha arribat un punt en el que el meu nom (qualsevol nom que hagués pogut tenir) per la seva mera expressió crea una sensació quasi esgotadora i repugnant en mi. Quan me’l dic a mi mateix –i tot sovint me’l dic a mi mateix- m’assalta immediatament una sensació de fàstic, com si els sons que faig siguin significatius no tan sols en referència a la meva persona, si no a una malaltia nova i estranya, i estic segur, almenys en aquest instant, que a la fi estic caient en una bogeria de la qual no hi ha escapatòria.

Sir Alfred Sadnickname

Deixa un comentari

